söndag 5 februari 2012

Turning 25



Big day today!
Idag fyller jag 25år. Jag känner en viss åldersnojja gnaga i huvet, brevid prestationsångesten. 25… det är ju den gyllene åldern du ska ha åstakommit utbildning, karriär, fästman, villa och barn på g.

Min dröm var att hitta en person som älskar mig för den jag är, bilda familj och ha ett kärleksfullt hem. En vän att dela allt med, att växa med och va delaktig i varandras liv. Och jag uppfyllt den drömmen!  Jag har den bästa familjen och den bästa vännen i världen. Jag kunde inte vara lyckligare. <3

Så utbildning och karriär då? Hm…. Nä… Skit i den! Att ha ett fancypants-jobb har aldrig varit viktigt för mig.  Jag ska jobba med djur! Punkt slut.

Förra året var bra, men det här året ska bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar