onsdag 8 februari 2012

Kärlek

Igår hade vi min underbara brorson på besök. Han har redan blivit ett år! Vart tusan tar tiden vägen?!
Hans far far även här och min vår syster. Jag bjöd på kaffe och bullar i min nya kaffeservis. Barnen lekte och rev ner stället. I vanlig ordning alltså. Men så ska det va.
Idag tog jag sovmorgon. Till halv två. (var lite trött) Haha men nu är jag pigg och igång och gör... ingenting?
Karln i huset har slocknat på soffan iaf. Ser riktigt gött ut! Jo, vi har bokat kalas till största grabben på leklandet! Den 26 februari ska han få busa av sig ordentligt med 12 kompisar. <3
Nu ska jag leta inspiration till födelsedagstårta till honom som vi i familjen ska njuta av på hans 6-årsdag.
Han älskar Cars, så kanske något sådant?


                                 Hallon och blåbärsmuffins med grädde och strössel som jag smaskade 
                                          i mig på min födelsedag. Okej, dom andra fick smaka dom också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar