tisdag 14 februari 2012

ISAC 6ÅR!

Idag blir min älskade Isac 6år!!! Hipp hurra!! Vi gick upp tidigt och tände ljus och smög in till honom och sjöng ja må han leva och gav han presenter. Åh vad glad han blev! Satte sig upp med världens störta leende! Han fick en spindelmannendräkt, en liten motorcykel och en pokémontidning.  Senare idag ska vi äta tårtan och fira ordentligt.
Men 6 år!? Jag har en grabb på 6 år! När hände det?!! Världens underbaraste, snällaste, omtänksamaste, gulligaste och bästa Isac som finns! Det går inte att beskriva hur mycket man älskar sina barn!

NU, medans barnen är på dagis ska jag ta mig en promenad. Har suttit och tittat på Biggest Loser och man blir så impad! Sjukt duktiga! Inte ett öga torrt i den här soffan inte ;)

*ISAC*
                                         

OCH! Jag och min älskade Cath är inte bara bästisar som delar allt, nej vi tyckte det vore kul om barnen kunde dela födelsedag också! (Skämt) (Inte planerat) Så STORT GRATTIS till världens finaste Trym på din 1årsdag!!!! Tante loves you veru much!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar