måndag 27 februari 2012

Kalas, kalas och förskyld

Igår var det kalas för Isacs kompis och idag hade Isac sitt efterlängtande 6-årskalas på Leklandet. Gissa hur glad han var!! Åh det var så lyckat! 8 barn som sprang runt, runt och hade jättekul tillsammans. En paus med pannkakor och paketöppnande (och vilka presenter sen! Så fina!) för att sen fortsätta att härja runt i 1,5h till. Efter godispåsar som avslutning och tack och hej då till alla kompisar så begav vi oss hemåt. Det var fyra trötta små ben som lunkade bredvid mig. Det är första riktiga kalaset vi haft för han och jag är så glad och nöjd att allt gick så smidigt och alla var glada och höll sams! Nu måste jag väl fixa såna här kalas varje år framöver! :P
Vi rundade av kvällen med mys i soffan framför nya Nalle Puh filmen. Jag har varit trött sen klockan fem men kan inte sova... Har blivit förkyld. Igen. Blä.

Jaja... veckan bjuder på shopping iaf! En ny säng ska vi köpa! Dvs: tripp till IKEA!! JIPPI!!! :D
Hihihi sambon hatar Ikea. (jojo, han ska med) (Han som kör :P) Varenda man jag pratat med vägrar följa med sina flickvänner till Ikea! Wonder why? ;)


                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar