söndag 12 februari 2012

Barnfri helg

Helgen spenderades på stan med min andra hälft och degandes i soffan. Vi köpte födelsedagspresent åt I samt till hans kompis som ska ha kalas dagen innan. Längtar tills jag får se I öppna sin present! En spiderman-dräkt hittade vi! Han älskar spindelmannen och far omkring och hoppar som en liten galning här hemma. Så dräkten kommer nog bli populär. :)
I lördags var vi och spelade biljard på Biljard 9:an eller Tables som det heter nu (?) Jag vann varenda gång!! Okej, en gång. Eeeh....ingen gång då. Suck =( Jag fick en cider av älsklingen iaf så det var inte så hemskt :P
Sen tjocka vi oss med chips och cola i soffan och såg på tv. Riktig myshelg dvs.

Idag har jag gjort en tårtbotten. Ska snart göra daimfluff också då den ska få stå i kylen över natten. Det kommer bli en tårta med rårörda hallon och blåbär och daimfluff som fyllning. Tror det kommer bli bra. Det låter gott om inte annat!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar