lördag 4 februari 2012

Gaaaaaah! Määäätt... Åhå vad allt detta snask kommer sitta fint på min kropp. Totally worth it.
Grabbarna blev speedade av allt godis ikväll och sprang fram och tillbaka i hallen som små huliganer
Nu hoppas jag dom sussar sött snart så jag kan snaska vidare. Jojo! Jag äter tills jag spricker. Ska det va så ska det va ordentligt!
Blev bjuden till en väns grillfest i sommar. Nu liksom? det är början av februari. Men åh vad roligt det ska bli! Bra med framförhållning ;) Bara februari har gått så är det vår sen. Ljus! Värme! Fågelkvitter! Klänning! Barfota! (Okej, kanske tog i lite där.)

Tills dess så har jag fullt upp i februari. Imorgon är det nämligen min födelsedag! Och sen så fyller min äldsta grabb 6 år! Hujeda mig! Skolan till hösten och morsan är skitnervös. Men först så ska han ha kalas på leklandet. Det har han längtat efter. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar