lördag 18 februari 2012

Helgen går i bakelser och tårtans tecken. Igår var det ju kladdkakemuffins med brorsan med familj. Idag var det kladdkakemuffins igen OCH tårta! Barnens farmor och farfar var här och firade Isac. Jag fick mörkrosa tulpaner (som jag älskar!) och en slant att köpa det jag vill för. Det kommer nog bli målarfärg så jag får starta projekt; Måla om väggarna. OM jag inte slösar dom på godis. Är väldigt sugen just nu. Isac fick bilar ut filmer Cars. Och fina kläder. Det var välbehövligt då ungen växer som ogräs! 

När mamma och jag var nere på stan i förrgår så köpte jag lite hobbyfärg på panduro. Går inte att gå in dit och komma ut tomhänt! Så jag målade om soffbordet från svart till vitt. Tjusigt värre blev det!
Ett gammalt fint smyckeskrin fick bli vitt också. Det hade min pappa köpt åt mig i födelsedagspresent när jag var liten. Även mitt lilla kakfat fick bli vitt också. 

Så såg kakfatet ut innan. Kom på mig själv att jag måste ta en förebild också så det fick bli lite halvt sådär. En efterbild kommer snart. Jag blev supernöjd och har mina finaste smycken på det. Trots att jag i stort sett aldrig använder smycken. Inte ens örhängen längre! Så är det fint att titta på iaf. ;)


                           Här har vi nyss sjungit för Isac på hans födelsedag.


                     Han älskar sin spidermandräkt och har den på sig varenda dag! 


Även lillebror får låna den ibland :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar