söndag 19 februari 2012

Snö, regn, sol... Zzzzzzzzzzz

På två timmar har det snöat massor. Sen regnade det och sedan blev det jättefint väder och solen lyste. Jag tror inte vädret har bestämt sig om det ska bli vår än eller behålla vintern ett tag till.
Jag röstar på vår! Jag är så trött och stel om dagarna och kroppen skriker efter sol och värme! Hade tänkt börja med pilates igen i flera dagar men orkar inte! Kom igen kropp! Skärp dig nu!
Jag mutar den med godis men inte hjälper det inte ;)

Jag vill pyssla med nånting också men vad? Pysselbudgeten är så liten att den inte ens existerar. Hemma har jag inte så mycket. Färgburken är redan slut :P (Byrån i hallen fick sig en omgång också.) Måste köpa mer färg! MYCKET färg! Så jag kan måla hela världen! Nej, sorry. Jag är trött... min humor är inte på topp. (Annars är jag skitrolig!) (LOVAR!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar