fredag 23 mars 2012

Semester

Jag tog mig en kort semester och stack till syrran ett par dagar. 3 dagar av skratt, god mat, promenader, shopping och att bara va. Sen så var det inte fy skam att sitta på altanen i solen med Trysilfjället som utsikt. ;) Eller uppe på berget hos pappa i bara linne för att solen stekte på som bara den! Jag har verkligen njutit av min semester från min egen familj! (jag vet, så får man inte säga.) Nu känner jag att jag laddat batterierna och fått energi! Här i stan är det varmt och skönt om dagen. Vårjackorna är på och nya skor till grabbarna ska jag fixa imorgon. Jag ska även slipa av all gammal färg från utemöblerna i helgen om jag hinner. Dom är egentligen vita med färgen har flagnat så mycket att jag får ta bort hela skiten. Jag suktar lite efter trägrå färg. (Nytt ord?) Trägrå med vita lyktor och stora gröna växter. Eller vitt med trägråa trälådor med småsaker i. Jag får se hur det blir. Om jag lider av beslutsångest? Va?! Neeeeej, nu vet jag inte vad ni pratar om. :P Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar