fredag 30 mars 2012

Dålig uppdatering och årsdagar

Åhå åhå. Syrran tycker jag är dålig på att uppdatera och jag måste hålla med. Jag är hemsk dålig på det! Det går i perioder som för så många andra. Ibland kommer jag på massor jag vill skriva om! Oftast om natten då min überbraiga humor kickar igång. Vet inte riktigt hur normalt det är att ligga och skratta högt för sig själv och berätta för sambon att "det här" måste jag skriva på bloggen?! Hur som helst så har jag och min älskade sambo 6-årsförlovningsdag idag! Han överraskade mig med ros och fin choklad! Jag blev så rörd! Han är så oerhört omtänksam och skämmer bort mig på alla speciella dagar. Jag var väl inte sämre själv måst jag säga, hehehehe :P Jag gjorde fläskfile i ugn med curry och mango chutney. Svingott! Inte nog med det. Igår firade vi 7-årsdag! Tänk att vi varit tillsammans i 7 år! Det har gott så fort och ibland känns det som om jag fortfarande är 18 år och nyss träffat honom! Vi har haft våra upp och nergångar men kärleken och bandet vi har till varandra är så starkt. Ett liv utan "C" vid min sida vill jag inte ens föreställa mig. Livet är otroligt jobbigt i perioder men vi har alltid varandra. Och våra barn. Och det är det som betyder nått. Så tack älskling! För att du är du! Du är allt jag någonsin velat ha och så mycket mer! (Men jag är myyycket coolare än dig!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar