tisdag 17 april 2012

Bröllopsplaneringor

Ute faller snö, i spiltan blacken står....lalalala laaa! Haha!
Snön vräker ner utanför fönstret! Vad passar då inte bättre än lite bröllopsplanering?!

Jag och älskling har varit förlovade i 6år men vi har inte haft bråttom med bröllop och så. Även om vi hade förlovat oss så tycker jag att vi var för unga till att gifta oss just då. (vi var 19 och 20år gamla) Sen så ville vi att Isac skulle bli större först så vi kunde lämna honom hos far- eller morföräldrar när vi skulle sticka iväg på bröllopsresa. Ja, och så att MAMMA inte skulle gråta av längtan efter sin lille plutt när vi var borta, hihi. Sen kom Casper till världen. Fullt sjå som småbarnsförälder så har vi inte ägnat så mycket tankar åt ett bröllop.

Men nu! Nu googlar jag klänningar (har hittat drömklänningen!), vart vi vill va, utomhus vs. inomhus,
Ja allt! Det är så sjukt mycket att tänka på och jag som vill ha det väldigt enkelt, men självklart jättevackert, då jag inte är så mycket för "strikta" planer och saker man måste göra.
Fortfarande så är det oerhört mycket man ska tänka på innan man står där framför prästen!
Inbjudningar, bordsplaceringen och dekorationer är ju det roligaste för en pysslare som mig ;).

Tänker dela med mig lite av mina planer och drömmar framöver. :D

Nu kan snön försvinna! igår satt jag och Casper och lekte i sanden och njöt av värmen... Eller var det förra året? :S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar